Technologia druku 3D przy akcji promocyjnej Hellmann’s

Technologia druku 3D przy akcji promocyjnej Hellmann’s

Na temat druku 3D jest ostatnio bardzo głośnio, większe koncerny wyczuwają zainteresowanie tematem i próbują wykorzystać druk 3D do promocji własnych produktówTechnologii druku 3D przy akcji promocyjnej Hellmann’s1
Myślę, że druk 3D ma spory potencjał, zwłaszcza jeśli chodzi o marketingowców. Klienci lubią, gdy produkty są dedykowane specjalnie dla nich, wzorowy przykład zastosowała w tym temacie marka Oreo, która drukowała zindywidualizowane ciastka na oczach klientów.

Hellmann’s być może zainspirowany taką formą również pokusił się o swoją promocję wykorzystując technologię druku 3D.
Oferował on burgery, które zostały polane majonezem Hellmann’s, majonez układał się w taki sposób, żeby odzwierciedlić twarz klienta.

Technologii druku 3D przy akcji promocyjnej Hellmann’s

Hellmann’s jako filamentu użył własnego majonezu, a dzięki sfotografowaniu uczestnika i przesłaniu zdjęcia do specjalnego oprogramowania, majonezowa drukarka 3D mogła nanieść na kotlecie twarz konsumenta.

Technologii druku 3D przy akcji promocyjnej Hellmann’s4

Technologii druku 3D przy akcji promocyjnej Hellmann’s2

Pisaliśmy na temat druku 3D w kampaniach marketingowych – te projekty należały do pierwszych i stanowiły ciekawą odskocznie od dotychczasowych form promocji. Coca-Cola również przy współpracy z 3D Systems stworzyła drukarkę 3D, do której filament jest wytworzony z 25% zawartością butelek PET, czyli tych w których kupujemy właśnie Coca-Colę.

źródło: 3dprint.com

 

Powrót na górę