Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Jak otworzyć i edytować plik STL w darmowej wersji Fusion 360

Jak otworzyć i edytować plik STL w darmowej wersji Fusion 360

Dziś dowiesz się, jak otworzyć i przeprowadzić podstawową edycję pliku STL w darmowej wersji programu Fusion 360. Plik STL z założenia nie jest przeznaczony do edycji, dlatego edycja będzie bardzo podstawowa i szczerze mówiąc kombinowana. Zdarza się jednak, że jesteśmy w sytuacji podbramkowej i taką edycję po prostu musimy wykonać. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zrobić to skutecznie zapraszam.

 

Na przykładzie uchwytu na kask przeprowadzimy prostą edycję:

  • Zmiana wymiaru jednej ze ścian
  • Usuwanie oraz dodawanie otworów
  • Zmiana skali
  • Eksport do pliku STL
  • Co zrobić gdy taka edycja jest niewystarczająca?
Powrót na górę